بویر سرگرمی دانشگاه سرگرمی بیا تو بخندیم

بویر: سرگرمی دانشگاه سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات کی‌روش می‌خواست حریفان را گمراه کند/ نمایندگان مجلس می‌توانند انتقاد کنند ولی حکم نه! ، جلالی

    سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سرمربی تیم ملی با نمایش برابر ترکیه قصد داشت حریفان کشور عزیزمان ایران در جام‌جهانی را گمراه کند.

    کی‌روش می‌خواست حریفان را گمراه کند/ نمایندگان مجلس می‌توانند انتقاد کنند ولی حکم نه! ، جلالی

    جلالی: کی روش می خواست حریفان را گمراه کند/ نمایندگان مجلس می توانند انتقاد کنند ولی حکم نه!

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید سرمربی تیم ملی با نمایش برابر ترکیه قصد داشت حریفان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی را گمراه کند.

    مجید جلالی در گفت وگو با ایسنا راجع به دیدار تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران برابر ترکیه اظهار کرد: زمانی که ترکیب تیم ملی اعلام شد و من ترکیب را دیدم، به نظرم آمد که کی روش قصد دارد علاوه بر این که بازیکنانش را نفر به نفر مورد آزمایش قرار دهد، می خواهد حریفان کشور عزیزمان ایران را در جام جهانی نسبت به ترکیب کشور عزیزمان ایران گمراه کند.

    این که شما مسعود شجاعی و انصاری فرد را در خط هافبک ببینید شاید چیزی نباشد که ما قرار باشد در جام جهانی این گونه بازی کنیم. شما دیدید هنگامی که به ۳۰ دقیقه نهایی رسیدیم، کم کم ترکیب مهم تیم را دیدیم. فکر می کنم مهم ترین ترکیب تیم ملی، ترکیبی است که تیم ملی برابر لتونی پشت درهای بسته بازی می کند و آن ترکیبی است که احتمالا با آن در جام جهانی بازی خواهیم کرد.

    کی‌روش می‌خواست حریفان را گمراه کند/ نمایندگان مجلس می‌توانند انتقاد کنند ولی حکم نه! ، جلالی

    وی افزود: این بازی از نظر من میدانی بود جهت این که مربی بتواند به صورت فردی نفراتش را در یک بازی سنگین ببیند. کلا کشور عزیزمان ایران تیمی است که طراحی شده است تا گل نخورد. بنابراین تیم کشور عزیزمان ایران طوری طراحی شده است که از کمترین وقت به گل برسد و این گل را نیز حفظ کند. هنگامی که چنین تیمی در شروع بازی گل می خورد یعنی این اتفاق مغایرت دارد با چیزی که شما از ابتدای بازی طراحی کرده بودید. به خاطر این مساله کم کم پرسشها تیم شروع می شود. این که ما در این بازی گل خوردیم با آن چیزی که جهت آن طراحی شدیم جور نبود. به عنوان نمونه در این بازی ۶۰ دقیقه نتوانستیم کیفیت همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم.

    جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد کی روش در جام جهانی تغییرات عمده ای در خط دفاع تیمش بدهد، گفت: استنباط من این است که چیزی که مربیان ما از این بازی می خواستند، تحلیلی از بازیکنان به طور فردی در یک مسابقه سنگین بود. به عقیده من آن ترکیبی که قرار است در جام جهانی بازی کنیم، با این ترکیبی که در شروع برابر ترکیه به میدان رفت، خیلی تفاوت خواهد داشت. هرچه داشتیم به آخر بازی نزدیک می شدیم، ترکیب مهم تیم را که در ذهن مربی بود می دیدیم. بنابراین فکر می کنم ترکیب مهم کشور عزیزمان ایران در جام جهانی آن چیزی خواهد بود که مقال لتونی بازی خواهیم کرد.

    سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سرمربی تیم ملی با نمایش برابر ترکیه قصد داشت حریفان کشور عزیزمان ایران در جام‌جهانی را گمراه کند.

    او در ادامه ادامه با اشاره به گزینش ترکیه به عنوان حریف تدارکاتی کشور عزیزمان ایران هم گفت: ترکیه تیمی است که محوریت کارش روی کارهای بدنی است و می دیدید رو تقابل های تک به تک بهتر از ما عمل می کردند. آنها ولی از نظر بازی گروهی و خلاقیت بازیکنان شاید مثل پرتغال و اسپانیا و حتی مراکش نباشند ولی این بازی می توانست یک محک خوب جهت توانایی های بدنی و درگیری های تن به تن جهت کشور عزیزمان ایران باشد. هنگامی که تیمی جهت گل نخوردن طراحی می شود، بنابراین تخریب بازی حریف و توپ گیری از حریف و جنگ های یک به یک مهم ترین سیاست آن تیم خواهد بود و تیمی که از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشد می تواند این تاکتیک را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کند.

    جلالی همچنین راجع به عملکرد خط حمله کشور عزیزمان ایران در این دیدار هم تصریح کرد: آن چیزی که امشب دیدیم با آن چیزی که در ذهن مربی جهت جام جهانی خواهد بود، متفاوت هست. ما روی این بازی نمی توانیم یک تحلیل واقع بینانه از بازی تیم ملی داشته باشیم. سرمربی تیم ملی می خواست با این بازی علاوه بر این که نفرات را تک به تک ببیند، به نوعی می خواست یک گمراهی در حریفان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی نسبت به نوع بازی کشور عزیزمان ایران ایجاد کند.

    به طور مثال با این که خود ما تیم ملی را می شناسیم هنگامی که ترکیب ابتدایی تیم را که در زمین مسابقه در حال گرم کردن بود دیدیم، همه تعجب کرده بودیم که آیا این ترکیب مهم تیم ملی است یا خیر! هنگامی که ما این گونه دچار بحران فکری می شویم، شما در نظر بگیرید حریفان کشور عزیزمان ایران چگونه فکر خواهند کرد. من اعتقاد دارم کی روش نه تنها می خواست دستش را جهت حریفان کشور عزیزمان ایران در جام جهانی رو نکند بلکه می خواست آنها را گمراه کند. هنگامی که مهم ترین هافبک های دفاعی تیم روی نیمکت می نشینند و از همان منطقه و عمق دفاع، تیم آسیب پذیر می شود، این شاید راهی جهت گمراهی حریف باشد. هنگامی که تیمی طراحی می شود که گل نخورد باید طوری بازی کند که حریف گمراه شود و جهت حریف تله گذاری کند. یک بخشی از تله گذری درون بازی است و یک بخش تله گذاری هم در بیرون بازی است که در بازی های دوستانه، حریف مهم را گمراه کنید.

    کی‌روش می‌خواست حریفان را گمراه کند/ نمایندگان مجلس می‌توانند انتقاد کنند ولی حکم نه! ، جلالی

    سرمربی تیم فوتبال پیکان راجع به روند آماده سازی تیم ملی و حواشی و انتقاداتی که ایجاد شد هم گفت: شاید این حواشی و انتقادات درست نباشد ولی مساله تازه ای نیست. در ۳۰سال گذشته هر زمانی که تیم ملی قصد داشت به تورنمنتی برود هر لحظه این حواشی بوده است که چیز خوبی هم نیست. این فضاسازی ها واقعا خوب نیست. این که می گویم هر لحظه این حواشی بوده نمی تواند توجیه کننده خوبی باشد ولی واقعیت تلخی است که وجود دارد. هنگامی که تیمی با هر سرمربی ای، وارد یک تورنمت سخت می شود بازیکنانش باید احساس کنند همه، چه از نظر معنوی و چه معنوی، از آن تیم حمایت می کنند. انتقاد هر لحظه وجود دارد و این انتقاد را می شود بعد از جام جهانی مطرح کرد. البته کمی فضای انتقاد سخت شده است است ولی انتقاد هم وقت خودش را دارد. الان باید فضا حمایتی باشد.

    او در پاسخ به این پرسش که بحث جدایی کی روش از تیم ملی را چطور ارزیابی می کند هم گفت: هر مربی ای بیاید یک روز خواهد رفت. فرگوسن هم بعد از ۲۷ سال از منچستر جدا شد. این جهت همه تیم های دنیاست. آن چیزی که مسلم هست، آقای کی روش طی ۷ سالی که بوده، به فوتبال کشور عزیزمان ایران خدمت کرده و به نظر من اگر بتوانیم کی روش را حفظ کنیم جهت تیم ملی و فوتبال کشور عزیزمان ایران بهتر است ولی قطعا هر زمانی که کی روش از فوتبال کشور عزیزمان ایران جدا شود، ما یک دوره چالش خواهیم داشت و با توجه به آن چیزی که جهت افکار عمومی ساخته شده است که البته چیز خوبی نیست، بعد از او باید یک مربی خارجی خیلی خوب بیاوریم.

    سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سرمربی تیم ملی با نمایش برابر ترکیه قصد داشت حریفان کشور عزیزمان ایران در جام‌جهانی را گمراه کند.

    جلالی در ادامه راجع به نامه بعضی نماینده مجلس به وزیر ورزش راجع به ایجاد تغییرات در لیست نهایی تیم ملی جهت جام جهانی هم گفت: این حاصل بحران است که در نگرش های ما وجود دارد. همه مردم به عنوان کسانی که تیم ملی را دوست دارند و اعتقاد دارند که صاحب تیم ملی هستند، حق دارند راجع به تیم ملی نظر بدهند و انتقاد هم بکنند ولی فوتبال قواعد خودش را دارد.

    وقتی فردی را به عنوان نفر اول تیم گزینش می کنید که تصمیم گیرنده هم هست، اگر همه مسئولیت بر گردن او هست، بعد یک حیطه کاری هم در اختیار او است و ما باید به آن حریم کاری احترام بگذاریم. هر کسی مسئولیت های خودش را دارد. هر کسی در هر صنفی و در هر منصبی و در هر پست و مقامی می تواند راجع به تیم ملی نظر بدهد ولی نمی تواند حکم کند. آیا الان یک مربی فوتبال می تواند به مجلس بگوید شما این قانون را تصویب کنید یا این قانون را تصویب نکنید؟ هر کسی باید کار خودش را انجام دهد. می توانند نظر بدهند ولی نمی توانند بگویند لیست تیم ملی را عوض کردن دهید. این حاصل بحران است که در نگرش ما وجود دارد.

    کی‌روش می‌خواست حریفان را گمراه کند/ نمایندگان مجلس می‌توانند انتقاد کنند ولی حکم نه! ، جلالی

    واژه های کلیدی: ایران | انتقاد | ترکیبی | فوتبال | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار