بویر سرگرمی دانشگاه سرگرمی بیا تو بخندیم

بویر: سرگرمی دانشگاه سرگرمی بیا تو بخندیم کارتون منتخب روز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی کابینه زیر سایه سه ژنرال

    بخش اعظم دولت دوازدهم مشخص شده است است.یک وزارت علوم هر لحظه بلاتکلیف مانده و یک وزارتنیرویی که بیطرفِ پیشنهادی اش یا رای اعتماد نیاورد و یا به هر ترتیب آن طور

    کابینه زیر سایه سه ژنرال

    کابینه زیر سایه سه ژنرال

    عبارات مهم : ایران

    بخش اعظم دولت دوازدهم مشخص شده است است.یک وزارت علوم هر لحظه بلاتکلیف مانده و یک وزارتنیرویی که بیطرفِ پیشنهادی اش یا رای اعتماد نیاورد و یا به هر ترتیب آن طور که محمود صادقی اذعان کرده با واکنش‌ها غیرقانونی بعضی نمایندگان مخالف رو به رو شده است هست. با این همه، نگاهی اجمالی به وزرای دولت دوازدهم و بررسی حتی نه چندان دقیق نام ها و سوابق وزرا، می تواند نشان دهد که چه کسانی قرار است فارغ از آن چه که در چهارسال پیش رو جهت کشور مقدر شده است است،بار کابینه را به دوش کشند.

    کابینه زیر سایه سه ژنرال

    به نظر می رسد که چنین نگاهی ناگزیر این پیامد را در خود نهفته که تازه واردهای هئیت دولت همچنان زیر سایه ژنرال ها و برند ها ی دولت یازدهم که در مقام خود ابقا شده است اند باقی خواهند ماند.

    وزرای تازه به میدان آمده دولت دوازدهمی که مدیر جمهوری آن تاکید کرده دولت آزادی، آرامش، امنیت و پیشرفت برنامه های اساسی خواهد بود، زیر سایه وزرای اسم و رسم دار دولت تدبیر و امید قرار گرفته اند. به طور مشخص عملکرد وزرای تازه با گذشت بازه زمانی معقولی مورد سنجش قرار خواهد گرفت و چندان دور از انتظار نیست که عملکردشان بتواند نامی ماندگار از این افراد به جای بگذارد اما، با این حال مانند یک مسابقه دو،برخی در ابتدای خط ایستاده اند و بعضی در عقب تر آماده شروع فعالیت های خود هستند.

    بخش اعظم دولت دوازدهم مشخص شده است است.یک وزارت علوم هر لحظه بلاتکلیف مانده و یک وزارتنیرویی که بیطرفِ پیشنهادی اش یا رای اعتماد نیاورد و یا به هر ترتیب آن طور

    در این میان اگر پذیرفته شود که بعضی از وزرا بر حسب سابقه و بعضی دیگر به تبع حوزه کاری ارزش بیش تر از سایرین در معرض بررسی و پرسش گری قرار دارند، سخن بیراهی نیست. تا به این جای کار به طور خاص وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد بیش از سایر افراد کابینه زیر ذره بین خواهند بود.

    به همین خاطر شاید نتوان انتظار داشت که آذری جهرمی، بطحایی و صالحی در آخر دولت دوازدهم نام ژنرال را با خود به دوش بکشند و به عنوان برند و اعتبار چهارسال دوم حسن روحانی به عنوان مدیر جمهوری کشور آشنا شوند. از سوی دیگر همچنان نگرانی ها درخصوص آینده وزیر علوم ادامه دارد و باید دید روحانی جهت وزارت منزل ای که ظاهرا تمام گزینه ها یش رد شده است و مورد مخالفت قرار گرفته اند، چه در آستین دارد.

    در برابر آن سه وزیر ولی سه نام دیگر وجود دارد. سید حسن قاضی زاده ها شمی، بیژن نامدار زنگنه و محمد جواد ظریف که بنا به حوزه کاری، عملکرد در دولت گذشته و سوابق پیشین، نه تنها در کشور عزیزمان ایران و در مرزبندی ها ی داخلی، که حتی در دنیا نیز نام ها یی قابل اتکا و نیروهایی کارآمد محسوب می شوند.

    کابینه زیر سایه سه ژنرال

    محمدجواد ظریف، فردی که زمانی کیسینجر او را دشمن قابل احترام می خواند و فردی که توانستبرجام را به نفع ملت کشور عزیزمان ایران به دنیای سیاست تحمیل کند و ناخشنودی علنی و واضح کاخ سفید، تل آویو و البته گروه ها یی دیگر را به وجود بیاورد و مهم تر از آن موانع جدی بر سر راه پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و مردم را بزداید، بدون شک آینه تمام نمای یک دیپلمات و وزیر موفق است که به خوبی قواعد بازی را به نفع خود عوض کردن می دهد.

    در سایه کارها ظریف، زنگنه همان طور که در چهار سال گذشته نشان داد، نه تنها می تواند بازار نفت کشور عزیزمان ایران را در دنیا گسترش دهد و در جهت جذب سرمایه خارجی به نفع رونق تولید ملی اقداماتی درخور انجام دهد، بلکه می تواند به رویه افشای فسادهای سال ها ی گذشته و تلاش جهت حل و فصل خرابی ها ی به بار آمده نیز ادامه داده و مثمر ثمر باشد. به خصوص اگر در نظر گرفته شود که محمد جواد ظریف سیاست مهم وزارت امور خارجه در چهارسال پیش رو را دیپلماسی اقتصادی دانسته هست. بدون شک به همان اندازه که حوزه سیاست خارجی جهت کشور عزیزمان ایران با نفت گره خورده هست، همکاری هم سوی ظریف و زنگنه نیز می تواند دستاوردهای چشمگیرتری جهت دولت دوازدهم و البته پیش از آن، مردم به ارمغاان بیاورد.

    بخش اعظم دولت دوازدهم مشخص شده است است.یک وزارت علوم هر لحظه بلاتکلیف مانده و یک وزارتنیرویی که بیطرفِ پیشنهادی اش یا رای اعتماد نیاورد و یا به هر ترتیب آن طور

    در سوی دیگر میدان نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان داده که جدای از اشراف کامل به حدود و ثغور وزارت و موفق بودن در به آخر رساندن طرح ها یی مانند طرح تحول سلامت، دغدغه های خاص خود را نیز دنبال می کند و از پرسشها مهم کشور غافل نمی شود. همین چند روز پیش بود که ها شمی در آیین شروع به کار شورای شهر تازه مشهد اقدام به صحبت کرد و نسبت به پرسشها خاصی تصویر العمل نشان داد.

    قاضی زاده ها شمی که بنا به رویکرد خاص کاری اش سفرهای استانی از قضا پرثمری دارد و تعریف ابتدایی و ناکارآمد سفر استانی رفتن را عوض کردن داده هست، با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز و گسترش پوشش ها ی خدماتی توانست به مدت چهار سال به موفقیت چشمگیری در زمینه اداره وزارت بهداشت دست پیدا کند و از همراهان قابل اعتماد حسن روحانی در بزنگاه ها ی خاص سیاسی به حساب آید تا زمانی که جهت ادامه حضور مردد می شود، روحانی و دیگر افراد نزدیک به دولت، او را جهت ادامه همکاری مجاب کنند.

    کابینه زیر سایه سه ژنرال

    در مجموع به نظر می رسد که مقایسه این سه نفر با دیگر وزرای دولت دوازدهم قیاسی مع الفارق باشد؛ مگر آن که دیگر وزرا نیز در طول دوران فعالیت ارزش عملکردی چشمگیر و مورد تحسین ارائه دهند و بتوانند بیش از آن چه که تا امروز رخ داده به اصلاح اوضاع کشور کمک کنند. چنین مقایسه ای اگر چه شاید ایراداتی داشته باشد اما، می تواند حامی این خبر باشد که عوض کردن و تحولات روی داده در دولت تازه نسبت به دولت تدبیر و امید، نتوانسته آن طور که باید و شاید وزن کابینه را اوج ببرد و نقاط قوت دولت را زیاد کردن دهد. سه وزیر کارآمد دولت یازدهم همچنان پرکارترین ها، موفق ترین ها و احتمالا سیبل مخالفانِ به هر قیمتِ حسن روحانی خواهند بود که به قول ها شمی هم کار کنند و هم کتک بخورند!

    با این همه دولت روی انگشت کارها این سه نفر خواهد چرخید مگر آن که دیگران نیز عملکردیدر خور انجام دهند و نامی از خودشان به جای بگذارند که در تاریخ کشور باقی بماند. در این مسابقه دو، ظریف، زنگنه و قاضی زاده ها شمی یک گام جلوتر از سایرین ایستاده اند.

    اخبار سیاسی – آفتاب یزد

    واژه های کلیدی: ایران | حسن روحانی | وزارت علوم | وزارت بهداشت | وزارت امور خارجه | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار